Romsilva lansează campania UN COPIL - UN BRĂDUȚ
- Scris de Lumea Satului
- Publicat în Silvicultura
Știm cu toții că Sărbătorile de iarnă nu sunt la fel de frumoase fără „brăduțul de Crăciun”, dar ce spuneți dacă un copil ar înțelege în cât timp crește pomul de Crăciun?
Susținem un copil să adopte un viitor „Pom de Crăciun”!
Începând din acest an, ROMSILVA vă propune o nouă provocare: campania «UN COPIL ~ UN „BRĂDUȚ”»
Noua campanie își propune responsabilizarea copiilor față de natură, crearea unei legături trainice cu pădurea, educația forestieră prin implicarea acestora în acțiunile de plantare, dar și socializare. În acest demers, părinții, rudele, prietenii sunt invitați să dea o mână de ajutor tuturor copiilor care vor face parte din acțiunea de plantare.
Conceptul Campaniei «UN COPIL ~ UN „BRĂDUȚ”» este simplu!
Orice companie, asociație, fundație, sau persoană fizică, poate achiziționa un „brăduț”, care va fi plantat în ghiveci de către un copil, îngrijit cu atenție și ajutat să ajungă, în primăvara anului viitor, tocmai bun de plantat în mediul lui natural, acolo unde îi este locul! Specialiștii Romsilva pun la dispoziție toată experiența, tot talentul și toată priceperea dar și rodul muncii lor.
Partenerii care vor susține acest proiect alături de Romsilva, vor beneficia de asistență tehnică de specialitate din partea silvicultorilor, de expunere a numelui și imaginii (logo și denumire partener) în toate materialele de promovare a evenimentului, precum și prezentarea parteneriatului în mediul online.
Achiziționarea puieților se va realiza în perioada 04.11.2019 - 30.11.2019, fiind condiționată de înghețurile timpurii, iar acțiunile de plantare în ghivece a “brăduților” se vor prelungi până la terminarea semestrului I al anului școlar 2019 - 2020.
Lansarea oficială a Campaniei «UN COPIL ~ UN „BRĂDUȚ”» va avea loc la Școala Gimnazială 30 din Brașov, în data de 06.11.2019 intervalul orar 11 - 13, timp în care toți elevii școlii vor planta puieții în ghivece sub îndrumarea unei echipe de silvicultori din județele limitrofe.
Silvicultorii au fost primii care s-au alăturat acestei campanii și au achiziționat brăduții dar și kit- ul necesar plantării acestora în ghivece. Astfel, cu ajutorul acestor silvicultori inimoși, copii vor beneficia, pe lângă consultanța de specialitate și de suportul material necesar plantării brăduților!
Sloganul campaniei: “O prietenie pe viață”
Sursa: RNP-Romsilva
Articole înrudite
- Trei legende despre cum a devenit bradul pom de Crăciun
- Romsilva oferă la vânzare peste 40 de mii de Pomi de Crăciun în perioada sărbătorilor de iarnă
- Romsilva plantează peste 3,5 milioane de puieți forestieri în campania de împăduriri de toamnă
- Rezultate foarte bune la campania de împăduriri din 2020 în județul Suceava
- Peste 13 milioane de puieți forestieri plantați de specialiștii Romsilva pe perioada stării de urgență
- Mii de controale efectuate de specialiștii Romsilva pe perioada stării de urgență
- Codruț Ion Bîlea - director general provizoriu RNP Romsilva
- Un armăsar al Hergheliei Beclean din cadrul Regiei Naționale a Pădurilor - Romsilva, Campion Mondial !
- RNP-ROMSILVA a demarat în acest an acțiunea de delimitare în teren, prin semne specifice, a zonării interne pentru cele 22 de parcuri naționale și naturale pe care le administrează
- Direcţia Silvică Suceava - peste 1.600 ha de terenuri forestiere regenerate şi împădurite
Articole recente - Lumea Satului
- Programul „De la fermă la furculiță“ în opinia unui specialist. „Pentru fermieri vin vremuri grele“…
- Să diminuăm prin toate mijloacele consumul și pierderile de apă din sol
- Cum putem proteja recoltele cu plantele companion
- Gospodar fără pereche cu 1.000 de oi în satul Iacobeni, județul Sibiu
- Exemplare deosebite din rasa Merinos de Palas, înscrise în Registrul Genealogic
- Cu „țoalele pe măgar“ până la stâna din Baia de Aramă
- PREPELIȚESCU - un pas important spre o franciză românească
- Cu definitivarea organizării Camerelor Agricole să se rezolve și problema consultanței agricole
- România promovează încă foarte puțin femeile în înalte demnități publice
- Programul Start-Up Nation. Fabrică de sucuri natural în valoare de 200.000 lei, la Oneşti