Adama Sultan iulie 2020
update 14 Jul 2020

Numele Divinității, codificat în ADN-ul uman

Indiferent de vremuri sau de civilizațiile care au dominat pământul, dintotdeauna a existat o forță abstractă, incomensurabilă, care s-a insinuat în viața umană. În mod conștient sau nu, de-a lungul mileniilor oamenii au purtat în suflet o moștenire divină. Și acum știința modernă, cea care mult timp a ignorat forța credinței și întâmplările miraculoase cărora le-a dat naștere, admite că, într-adevăr, dincolo de tot ce este capabilă rațiunea să înțeleagă, există un alt adevăr. Altul decât cel pe care ne-am obișnuit să îl trăim.

O echipă de cercetători de la Harvard și-a dedicat studiul decriptării misterelor ADN-ului uman. Acest cod unic imprimat fiecărui om are o vechime de peste 10 milioane de ani și are în structura sa 23 de perechi de cromozomi formați din hidrogen, azot, oxigen şi carbon. ADN-ul este însă mai mult decât chimie pură. Cercetătorii au descoperit că structura sa are o asemănare incredibilă cu limba aramaică veche, pe care o vorbea Mântuitorul lumii. Și că, transformată în litere aramaice, această structură pare să aibă codificat în ea chiar numele lui Dumnezeu. YAHVE (YHWH), nume relevat lui Moise și menționat în Biblie de peste 7.000 de ori.

Cum au ajuns cercetătorii la această concluzie? Raportându-se la valorile de masă atomică ale celor patru elemente din ADN-ul uman. Astfel, fiecare dintre ele a căpătat forma unei litere și, în final, din alăturarea acestora a reieșit numele YAHVE. Intrigați de descoperirea făcută, cercetătorii au continuat studiile și într-o altă direcție, și anume înlocuirea literelor rezultate cu elemente chimice. Litera H a fost înlocuită, spre exemplu, cu echivalentul său chimic, adică azot. Rezultatele inițiale ale acestui experiment au arătat că, prin înlocuirea primelor trei litere, se formează practic 75% din, ceea ce pare a fi, numele Divinității.

În final, după ce toate literele au fost asociate cu echivalentele chimice s-a constatat că rezultatul este de fapt un gaz cu patru elemente (hidrogen, azot, oxigen, azot). Acesta este incolor și inodor, iar oamenii de știință sunt de părere că este vorba, practic, despre o substanță intangibilă... În termeni mai puțin științifici, cercetătorii spun că descoperirea lor confirmă faptul că suntem făcuți după chipul și asemănarea lui Dumnezeu și că numele Lui este înscris în ființa noastră.

Tot în cadrul cercetărilor efectuate asupra ADN-ului uman s-a constatat că ultima literă din numele lui Dumnezeu, înlocuită cu echivalentul ei chimic, carbonul, este cea care ne face, totuși, umani. În opinia oamenilor de știință, acest ultim element chimic asociat numelui lui Dumnezeu este cel care ne conferă materialitatea.

Suntem, așadar, parte din Creator! Ce alegem să facem cu divinitatea noastră?

Laura ZMARANDA