Evenimente 07 Noiembrie 2018, 13:48

63.800 de vizitatori și 750 de companii la INDAGRA – INDAGRA FOOD și EXPO DRINK 2018

Scris de

ROMEXPO a organizat, în perioada 31 octombrie și 4 noiembrie 2018, cele mai importante târguri din domeniul agriculturii, alimentaţiei și băuturilor alcoolice și non-alcoolice.

750 de companii din 25 de țări și-au prezentat produsele şi serviciile, pe parcursul a cinci zile de expoziții și activități conexe, în cadrul evenimentelor INDAGRA, INDAGRA FOOD și EXPO DRINK. concepute si organizate de ROMEXPO împreună cu Camera de Comerț și Industrie a României.

INDAGRA și INDAGRA FOOD s-au desfășurat sub Înaltul Patronaj al Președintelui României, fiind evenimente reper pentru agenda românească a sectorului agricol.

Ce a reprezentat INDAGRA 2018

Cu un spațiu de expunere de 34.000 mp și un grad de internaționalizare de 31%, în creștere față de ediția de anul trecut cu 11%, INDAGRA 2018 - Târgul internaţional de produse şi echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei – a reprezentat cadrul ideal pentru prezentarea proiectelor care aduc plus valoare agriculturii din România.

Vizitatorii pasionați de agricultură au luat parte la conferințe și seminarii pe teme precum: dezvoltarea agriculturii din România prin prisma inovațiilor, promovarea produselor românești pe piața internă și externă, accesul producătorilor români la fondurile europene.

Tot ce este nou pe piața agricolă s-a putut achiziționa la INDAGRA chiar și cu discount-uri cuprinse între 10 și 50 %.

La 15 ani de la dispariţia producţiei de tractoare din România, în cadrul INDAGRA 2018 a fost prezentat oficial primul tractor agricol românesc, un concept 100% autohton și în a cărui fabricare, inginerii IRUM au integrat piese românești în proporție de 80%.

image008

 

„Am urmărit să creăm un tractor care să poată fi exportat în întreaga lume şi să reprezinte cu brio industria românească”, a spus Andrei Oltean, director de dezvoltare IRUM Reghin.

Specialiștii în agricultură au avut posibilitatea, pe parcursul târgului, să acceseze ofertele la mașinile și utilajele care asigură o mai mare flexibilitate şi o creştere rapidă a productivităţii.  De asemenea, aceste produse au beneficiat de reduceri semnificative.

INDAGRA 2018 a fost un dialog permanent între producătorii, importatorii și distribuitorii de mașini și echipamente agricole performante și potențialii clienți.

Așadar, INDAGRA 2018 a însemnat:

  • 750 de companii expozante din 25 de țări: Austria, Belarus, Belgia, Bulgaria, China, Danemarca, Cehia, Marea Britanie, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Republica Moldova, Olanda, Polonia, Rusia, Serbia, Slovenia, Coreea de Sud, Spania, Turcia și Ucraina;
  • 63.800 de vizitatori;
  • grad de internaționalizare de 31%;
  • participarea oficială  internaţională a țărilor: Turcia, Finlanda, Belarus, Grecia, Ungaria și Spania și de participări de grup din partea: Franței și Poloniei;
  • spațiu de expunere de 34.000 mp;
  • discount-uri cuprinse între 10 și 50 %;

image012

INDAGRA 2018 s-a desfășurat concomitent cu INDAGRA FOOD - Târgul internațional pentru industria alimentară și EXPO DRINK - Târg de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice.

Târgul Internațional pentru industria alimentară – INDAGRA FOOD a reunit și la ediția din 2018 cele mai importante companii din domeniul alimentar și a adus în prim plan sute de produse și echipamente de ultimă generație.

INDAGRA FOOD 2018 a fost spațiul de promovare pentru producători, distribuitori și importatori de echipamente și tehnologii din industria alimentară.

„Evenimentul organizat de ROMEXPO a reprezentat un instrument perfect pentru promovarea brand-ului nostru. Anul acesta am venit la târg cu o noutate: cozonacul cu pricomigdale - un produs dulce preparat cu multă grijă, prin îmbinarea celor mai bune ingrediente. Ne bucurăm că am fost prezenți la INDAGRA FOOD, locul de întâlnire cu potențiali clienți și distribuitori importanți din domeniul nostru de activitate”, a precizat Cezar Popescu, director comercial Boromir.

La a IX-a ediție a INDAGRA FOOD au participat 182 de expozanți, dintre care 137 au fost din România, iar 45 din alte țări: Bulgaria, Cehia, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Republica Moldova, Olanda, Polonia, Serbia, Slovacia, Suedia și Turcia. Acestea au ocupat o suprafață expozițională de 11.100 mp.

Vizitatorii au luat parte la activitățile conexe din cadrul INDAGRA FOOD 2018, seminarii și sesiuni informative cu privire la o alimentație sănătoasă.

image016

EXPO DRINK 2018 a reprezentat un mediu profesionist pentru interacționarea cu specialiștii din sectorul băuturilor alcoolice și non-alcoolice. Evenimentul a avut ca scop principal expunerea de produse și echipamente care reflectă ultimele tendințe din domeniu.

Companii din sectorul producției de băuturi alcoolice și non-alcoolice au fost prezente la EXPO DRINK 2018 cu o largă paletă de arome și cele mai noi tehnologii folosite în industrie.

Vizitatorii au participat la activități care au abordat teme de actualitate din domeniul băuturilor alcoolice și non-alcoolice, conferințe, prezentări, dezbateri.

La EXPO DRINK au fost prezente 21 de companii din 2 țări, pe o suprafață expozițională de 431 mp.

„Stimați expozanți și vizitatori, vă mulțumim tuturor pentru prezența la cele mai importante târguri din domeniul agriculturii, alimentaţiei și băuturilor alcoolice și non-alcoolice și vă suntem recunoscători pentru fidelitatea față de evenimentele ROMEXPO. Implicarea dumneavoastră ne motivează să ne dezvoltăm de la o ediție la alta”, a transmis Mihai Costriș, Directorul General ROMEXPO S.A.

Următoarele ediții INDAGRA, INDAGRA FOOD și EXPO DRINK 2019 vor avea loc între 30 octombrie și 3 noiembrie 2019. Expozanții sunt așteptați să-și rezerve locul pe cea mai vizibilă platformă de promovare din România.


Vizualizari 2394
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Copyrights © Lumea Satului

Redacţia:

Str. Moineşti nr. 12, Bl. 204, Sc. A, Ap. 4, sector 6, Bucureşti.
Pentru corespondenţă: OP 16, CP 39.
Tel/fax.: 021.311.37.11;
ISSN 1841-5148

Marketing, abonamente, difuzare
Tel: 031.410.07.45
- Nicusor Oprea Banu – 0752.150.146, 0722.271.338;

Compartiment financiar
– dr. Niculae Simion – 0741.217.627

Editura: ALT PRESS TOUR Bucureşti