reclama youtube lumeasatuluitv
update 17 Feb 2020

Agroland face primul pas către o economie verde

  • Publicat în Magazin
  • Magazinele Agroland vor avea stații de încărcare mașini electrice și panouri fotovoltaice

Retailerul dedicat fermierilor Agroland, firmă cu capital 100% românesc, își setează o nouă misiune: ca prin toate activitățile desfășurate, atât în domeniul agricol cât și cel comercial, să protejeze natura și resursele sale.

„Noi, echipa AGROLAND, suntem dedicați furnizării de produse de înaltă calitate, locale și sănătoase. Oferim produse superioare utilizând programe de instruire concentrate, cuprinzătoare și tehnologie inovatoare. Susținem agricultura durabilă și metodele sigure de producere a alimentelor care reduc degradarea mediului, mențin productivitatea terenului în timp și susțin viabilitatea economică a fermelor familiale și a comunităților rurale.“ Horia Cardos, Business Owner Agroland.

Astfel, pentru acest deziderat, compania Agroland va demara două mari proiecte:

Primul proiect constă în dotarea a 25 de magazine (10% din numărul total de magazine Agroland din România) cu stații de încărcare mașini electrice până la sfârșitul anului 2021. Acestea se vor instala pe axele Timișoara – București – Constanța și București – Suceava.

Pentru acest proiect investiția companiei se ridică la 150.000 euro, iar pentru implementarea lui se estimează că vor fi necesare 22 de luni.

Al doilea proiect prevede dotarea într-un interval de 36 de luni a tuturor magazinelor aflate în proprietatea Agroland cu panouri fotovoltaice. Acestea vor produce energie atât pentru acoperirea necesarului propriu, cât și pentru rețeaua de distribuție.

În 60 de luni ele vor putea produce echivalentul consumului întregii rețele, care este apreciat la circa 1.000 MW /an pentru toate magazinele Agroland.

Valoarea investiției este de 350.000 euro, amortizabilă în 5-7 ani. Pentru acest proiect se are în vedere și accesarea de fonduri europene.

Prin aceste investiții, Agroland demonstrează încă o dată că este o companie preocupată de inovare, de folosirea tuturor mijloacelor, astfel încât activitatea agricolă să fie nu numai profitabilă, ci și durabilă, prin protejarea naturii și a resurselor ei.

La finalul anului 2019, rețeaua Agroland număra 250 de magazine prezente în 28 de județe, având o cifră de afaceri de 30 milioane de euro și o echipă de peste 600 de oameni.

(I.B)