reclama youtube lumeasatuluitv
update 14 Jun 2019

Medax Top, un nou produs al fabricii de inovație BASF

  • Publicat în Agrotehnica

Așa cum ne-a obișnuit, compania BASF a organizat și la începutul acestui an o serie de 8 evenimente, la Brăila, Constanța, Călărași, Craiova, Giurgiu, Timișoara, Oradea și Iași, în cadrul cărora fermierii au primit recomandări tehnologice și au aflat care sunt ultimele noutăți în ceea ce privește produsele de protecția plantelor.

„Noi am gândit acest eveniment sub forma mai multor departamente integrate în conceptul Fabrica de inovație. Noutatea din acest an este unul dintre cele mai eficace produse ca regulator de creștere. Este vorba de Medax Top și invităm fermierii români să îl utilizeze cu încredere. Este important de menționat faptul că noi aducem și vom aduce pe piață din România doar produse care sunt omologate la nivel european, iar tendința este de a oferi produse care au o eficacitate foarte ridicată. Un alt aspect important pe care îl urmărim atunci când punem la dispoziție produse noi este substanța activă. Aceasta trebuie să fie dintr-o clasă nouă care permite folosirea unor doze mai mici pe suprafață în așa fel încât să fie foarte prietenoase față de mediu și în același timp să nu afecteze sănătatea oamenilor care beneficiază de produsul final“, a precizat Mircea Chetrone, director de marketing BASF.

Caracteristicile produsului

medax top 1Medax Top este un regulator de creștere a plantelor, care asigură protecția recoltelor de cereale. Omologat pentru grâu, orz, secară și triticale, produsul conține mepiquat clorură și o substanță activă nouă pentru cereale, prohexadin-calciu. Specialiștii BASF recomandă utilizarea dozei de 0.6 – 1 l/ha, iar modul de acțiune se manifestă prin inhibarea biosintezei giberelinei, responsabilă pentru alungirea celulară.

Principalele beneficii sunt date de reducerea eficientă a înălțimii tulpinii, creșterea substanței uscate și a conținutului de lignină din celulele tulpinii, dezvoltarea puternică a sistemului radicular și rezistența la cădere.

Obiective pentru 2017

Pe lângă prezentarea noului produs, Mircea Chetrone a specificat faptul că în 2017 BASF își dorește să aibă un contact mai bun cu fermierii pentru a înțelege mai îndeaproape cu ce probleme se confruntă. „Vrem ca ofertele noastre să vizeze problemele cu care fermierii se confruntă, astfel încât oferta să corespundă fiecărui caz în parte. Vom continua să investim în cercetare și să venim cu produse noi și să mărim randamentele în câmpurile din România“, a conchis directorul de marketing.

Larissa SOFRON

Revista Lumea Satului nr. 3, 1-15 februarie 2017 – pag. 20

Articole recente - Lumea Satului