Peste 50 de cooperative și producători agricoli livrează produse românești prin Casa de Comerț Agroalimentar Unirea
Scris de Lumea SatuluiDupă prima lună de când a repornit activitatea, Casa de Comerț Agroalimentar Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative și producători agricoli. Astfel, în ultima lună, au fost încheiate contracte pentru livrarea a peste 140 de tone de produse agroalimentare obținute de producătorii români. Până în prezent, Casa Unirea a facilitat livrarea către rețeaua de retail de legume - fructe (cartofi alb si roșu, dovleac plăcintar, varza albă și roșie, morcov, ridichi negre și sfeclă roșie, prune uscate), precum și de produse de băcănie (dulceață de dovleac, dulceață de gutui, pastă de măceșe, fasole boabe în saramură). Pentru valorificarea producției românești Casa Unirea a încheiat până la această dată parteneriate cu Carrefour, Metro și Penny, iar, de săptămâna viitoare, se vor alătura demersului lanțurile comerciale Kaufland și Profi.
Casa de Comerț Agroalimentar Unirea primește zilnic pe adresa oficială de email oferte de la producătorii români interesați de inițiativa Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale de promovare a produselor românești și de creștere a consumului produselor agroalimentare obținute pe plan local.
Livrările de produse agroalimentare către marile lanțuri de magazine din România vor continua în perioada următoare, reprezentanții Casei de Comerț Agroalimentar Unirea prezentând periodic oferta de produse obținute de fermierii și producătorii români, în beneficiul tuturor actorilor implicați.
De asemenea, în vederea valorificării produselor locale pe lanțul scurt de aprovizionare, conducerea Casei Unirea a demarat o serie de discuții cu reprezentanții rețelelor de magazine locale. Un prim astfel de proiect de preluare a produselor obținute pe plan local de către magazinele din zonă va fi demarat în județul Cluj, astfel de parteneriate urmând a fi încheiate, treptat, la nivelul întregii țări.
Pe lângă accesul produselor românești în hypermarketuri și în rețelele locale de magazine, conducerea Casei Unirea negociază cu reprezentanții retailerilor pentru a le pune la dispoziție producătorilor spații din parcările hypermarketurilor pentru organizarea de Târguri și piețe volante la sfârșitul săptămânii, astfel încât consumatorii să aibă posibilitatea să achiziționeze produsele românești direct de la producători.
Sursa: madr.ro
Lasă un comentariu
Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.
Articole recente - Lumea Satului
- Apicultura, un domeniu cu tradiție îndelungată, din ce în ce mai atrăgător pentru tineri
- Ferma mixtă de vaci - o afacere?
- Viespea rapiței poate dijmui producția
- La Corteva Agriscience, transformarea agriculturii este în centrul atenției, prin inițiativa „Growing for Good“
- Digitalizarea sufletelor
- Conferința finală a proiectului „Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni - o administrație publică transparentă și responsabilă” cod PNP002
- Conferința internațională ”Științele Vieții pentru Dezvoltare Sustenabilă”, cu participarea a peste 250 specialiști în Științele vieții, din 15 țări, la USAMV Cluj-Napoca
- Obligații și responsabilități privind supravegherea și prevenirea bolilor transmisibile la animale și de la animale la om
- Grebla Poettinger Mergento V9220, un echipament care reduce pierderile de la recoltarea furajelor
- Ziua europeană a agriculturii ecologice la Primăria orașului Breaza