Conferința Agribusiness 4.0 - târg virtual de agricultură
Scris de Simona David
Dacă în primăvară speram cu toții că pandemia se va încheia rapid, iar viețile tuturor
își vor relua cursul firesc, acum știm cu siguranță că trebuie să gestionăm
transformările economice profunde prin care au trecut majoritatea industriilor,
inclusiv agricultura.
Astfel, pentru a sprijini industria agricolă și a diminua efectele negative ale acestor
vremuri complicate, pe 10 noiembrie are loc conferința Agribusiness 4.0, desfășurată
în mediul virtual și organizată de Fundația Centrul pentru Management Agricol în
parteneriat cu Clubul Fermierilor Români și agenția de publicitate Godmother.
O ediție maraton de 8 ore, în care cei mai importanți jucători din agricultură vor
prezenta soluții și planuri concrete celor peste 3000 de participanți online din rândul
fermierilor și al companiilor din sectorul agriculturii.
Totul însă, la distanță, respectând normele sociale și legislative ale situației din
prezent.
Evenimentul va include 3 sesiuni care vor acoperi subiecte de actualitate din industria
agricolă precum provocările fermierilor pentru asigurarea competivității și gestiunea
riscurilor, tehnologie și modele de afaceri și noi meserii în agricultură, dar și strategie
integrată de promovare a produsului românesc.
Toate acestea vor fi prezentate și susținute de 20 de profesioniști din cadrul celor mai
importante instituții naționale și internaționale din domeniu, care vor seta agenda
industriei în contextul actual, printre care: Adrian Oros, Ministrul Agriculturii și
Dezvoltării Durabile, Thierry de lÉscaille, Secretar general ELO, Daniel Buda,
MEP, ComAgri, Parlamentul European, Achim Irimescu, Ministru plenipotențiar,
Reprezentanța Permanentă a României la UE, Georgiana Rusu, director general,
Clubul Fermierilor Români Broker Asigurări, Florian Ciolacu, director executiv,
CFRO și Marian Murgulet, CIO al Guvernului României.
Cum funcționează și care sunt beneficiile Agribusiness 4.0?
Conferința este organizată pe o platformă digitală care permite companiilor să își
prezinte portofoliul de produse, să propună oferte speciale și să intre în contact direct
prin chat și webcam cu reprezentanții firmelor interesate, costul de participare fiind
zero pentru participanți și mic în comparație cu varianta clasică a unei conferințe.
Astfel, utilizatorii experimentează și accesează în timp real funcționalități și activități
organizate în cadrul unei conferințe de Agricultură, iar din câteva click-uri pot fi
vizitate toate standurile virtuale prezente.
Harta evenimentului este interactivă,participanții având posibilitatea de a vizualiza detalii și de a intra în contact cu
expozanții.”Industria agrobusiness este și va fi mereu un mediu efervescent care se adaptează la
condițiile exterioare foarte repede. Am propus și am găsit deschidere de la companii
să punem în același loc, fie el și virtual, toată cererea și oferta din această industrie și
suntem siguri că va fi un eveniment cu multiple beneficii pentru toți participanții.”
spune Valentin Văcăruș, Organizator conferință și Manager Godmother.
Pachetele de participare sunt disponibile la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Articole recente - Simona David
- Vești bune pentru agricultura României: Syngenta anunță noi soluții pentru protecția plantelor
- Locul ideal pentru o vacanță cu atracții turistice inedite
- Primul standard românesc pentru agricultura ecologică: SR-13595
- Obiective turistice din Corabia. Fântâna secretă, unicat în Europa
- Divizia europeană a BASF Agricultural Solutions are o nouă conducere
- Syngenta a sprijinit plantarea a 8.000 de puieți forestieri la Stațiunea Didactică și de Cercetare-Dezvoltare Agronomică Moara Domnească
- Oamenii flămânzi devin agresivi. Așadar, cine și de ce ne vrea panicați că vom flămânzi?
- Clubul Fermierilor: „România este o țară puternică agricol, care are capacitatea de a asigura securitatea alimentară a cetățenilor săi”
- LAPAR are o nouă componență a Consiliului Director
- Divizia AGRO a grupului CIECH intră pe piața din România. Cât vrea să investească și ce cifră de afaceri vizează