Scris de Lumea Satului în . Publicat în Actualitate.
Câștigătorii Tombolei Lumea Satului - IndAgra 2017
Și în cadrul târgului Indagra din acest an am organizat Tombola Lumea Satului alături de partenerii noștri. Astfel, de miercuri până sâmbătă, vizitatorii târgului au completat un talon pentru a câștiga unul dintre premiile puse în joc:
- Premiu special: un weekend la pensiunea "Inima Bucovinei" (2 persoane)
- Premiul I: valoare 2.500 lei, oferit de DuPont Pioneer
- Premiul II: valoare 2.000 lei, oferit de KWS Semințe
- Premiul III: valoare 1.500 lei, oferit de Alcedo
- 10 premii de fidelitate acordate de Romvac Company
- 10 abonamente la revista Lumea Satului pentru 1 an
- 25 abonamente la revista Lumea Satului pentru 6 luni.
Câștigătorii
Premiul Special – un sejur de 1 weekend (2 persoane) la Pensiunea Inima Bucovinei
- Mocanu Marius, jud. Vaslui, sat Păunești
Premiul I – în valoare de 2.500 lei, oferit de Du Pont Pioneer
- Stanciu Gheorghița, jud. Olt, localitatea Pleșoiu
Premiul II – în valoare de 2.000 lei, oferit de KWS Semințe
- Gheorghe Constantin, București
Premiul III – în valoare de 1.500 lei, oferit de Alcedo
- Dan Lazăr, București
10 premii de fidelitate acordate de Romvac Company
- Voicu Sorin Daniel, jud. Dâmbovița
- Acatrinei Florin, jud. Bacău
- Untaru Aurelian, jud. Argeș
- Iacob Ion, jud. Ilfov – Voluntari
- Gâdea Ion, jud. Gorj
- Morar Daniela, jud. Brașov
- Grecu Alex, București
- Csatlos Andrei, Baia Mare
- Sima Lucica, București
- Lungu Violeta, jud. Dâmbovița
10 abonamente la Revista Lumea Satului pentru 1 an / 2018
- Pisică Valentin, jud. Dâmbovița
- Pavel Ioan, jud. Prahova
- Epuran Maria, jud. Mehedinți
- Dumitrașcu Petre, jud. Dâmbovița
- Moscu Alin, jud. Prahova
- Creață Dorința, București
- Staicu Adrian, București
- Ciurică Ion, jud. Gorj
- Tușu Nicolae Dan, jud. Vâlcea
- Rotaru Elena, jud. Călărași
25 abonamente la Revista Lumea Satului pentru 6 luni / 2018
- Peter Milian, jud. Maramureș
- Duță Ioana, jud. Olt
- Crăcană Nicoleta, jud. Vrancea
- Deac Belinda, jud. Brașov
- Ene Toma, București
- Petre Rodica, jud. Ialomița
- Naipeanu Iulian, jud. Giurgiu
- Dobre Mircea, București
- Chișe Florian, jud. Bihor
- Avram Costel, jud. Dolj
- Petcu Viorel, jud. Teleorman
- Vana Horia, jud. Cluj
- Negoiță Tudor, jud. Ilfov
- Șerban Ion Eduard, jud. Dâmbovița
- Băcan Liliana, jud. Gorj
- Bratu Marius, jud. Prahova
- Cruceru Costel, jud. Dâmbovița
- Olteanu Alexandru, jud. Prahova
- Zăvoianu Voinel, jud. Brăila
- Antofie Vasile, București
- Ionescu Ilie, jud. Constanța
- Bârgău Ovidiu Adrian, jud. Vaslui
- Jurj Ionela, jud. Alba
- Matei Dumitru, jud. Prahova
- Constantin Elena, jud. Brăila
- Ciobanu Constantin jud. Giurgiu
Câștigătorii vor fi contactați telefonic pentru stabilirea detaliilor privind preluarea premiilor. Felicitări tuturor!
*****
Toate premiile, cu excepția celui special, se acordă celor care au în exploatare suprafețe agricole și/sau ferme zootehnice
Premiile constau în pachete tehnologice necesare înființării și/sau întreținerii culturilor agricole.
lumea satului, Indagra, tombola
- Articol precedent: Campionii marilor recolte la floarea-soarelui din Dobrogea Prec
- Articolul următor: Ministrului Agriculturii s-a întâlnit cu comisarul european responsabil pentru sănătate și siguranță alimentară Următor
Alte articole:
INDAGRA & INDAGRA FOOD 2024 - Evenimentele must - attend pentru profesioniștii din industria agricolă și alimentară
Scris de Lumea Satului în .
Avem plăcerea de a vă invita la INDAGRA & INDAGRA FOOD 2024, cele mai așteptate evenimente din industria agricolă și alimentară, care se desfășoară între 30 octombrie și 3 noiembrie, în Centrul Expozițional ROMEXPO.
Aceste două manifestări emblematice reunesc liderii industriei într-o platformă de networking și colaborare fără precedent. Reprezintă cadrul ideal pentru a descoperi cele mai noi tehnologii, inovații și soluții sustenabile ce modelează viitorul agriculturii și industriei alimentare.
INDAGRA 2024 – cultivăm inovația
#INDAGRA2024 - Târgul internațional de produse și echipamente pentru agricultură, horticultură, viticultură și zootehnie, aduce în prim-plan inovațiile care modelează agricultura viitorului. De la echipamente de ultimă generație, până la soluții tehnologice care îmbunătățesc productivitatea, manifestarea este locul unde fermierii, antreprenorii și pasionații de agricultură pot găsi soluții concrete pentru un viitor sustenabil.
INDAGRA NETWORKING HUB – spațiu dedicat profesioniștilor
La ediția de anul acesta, lansăm INDAGRA NETWORKING HUB, un spațiu exclusiv dedicat specialiștilor din sectorul agricol. Vor avea loc conferințe, workshop-uri și sesiuni de discuții interactive menite să stimuleze colaborările și schimbul de idei între experți din domeniu. Este ocazia perfectă de a vă extinde rețeaua profesională, de a învăța de la cei mai buni și de a identifica noi oportunități de dezvoltare.
INDAGRA FOOD 2024 – conexiuni sustenabile
#IndagraFood2024 - Târgul internațional pentru industria alimentară aduce împreună expozanți de top ce vor prezenta soluții care schimbă fundamental modul în care gestionăm procesele de producție și distribuție în sectorul alimentar. Profesioniștii vor descoperi cele mai noi tehnologii și strategii sustenabile, menite să îmbunătățească eficiența afacerilor și să reducă impactul asupra mediului.
Aplicația ROMEXPO: o platformă pentru networking
Un alt element nou al ediției din acest an este aplicația ROMEXPO, dedicată în mod special profesioniștilor. Această aplicație facilitează networking-ul și schimbul de informații în timp real, fiind și o adevărată platformă de promovare pentru companiile participante.
„Aplicația oferă acces rapid și direct la toate informațiile cheie despre evenimente, activitățile conexe, parteneri și expozanți, facilitând interacțiuni eficiente între participanți. De asemenea, reprezintă un instrument esențial pentru stabilirea de noi conexiuni și parteneriate solide. Invităm toți participanții să descarce și să folosească activ aplicația ROMEXPO. Fiecare conexiune realizată prin această platformă contribuie la construirea unui viitor mai sustenabil și interconectat în sectorul agriculturii și industriei alimentare”, transmite Oana Netbai, PR ROMEXPO.
https://qrco.de/romexpomobileapp
PROGRAM DE VIZITARE (valabil pentru cele 2 manifestări)
30 octombrie – 2 noiembrie 2024, interval orar 9:00 – 18:00
3 noiembrie 2024, interval orar 9:00 – 16:00
Bilet intrare: 20 lei/zi
#INDAGRA2024 - o experiență unică de networking agricol
Scris de Lumea Satului în .
Avem plăcerea de a vă invita să participați la #INDAGRA2024, cel mai important eveniment de networking agricol din România, care se va desfășura la ROMEXPO, în perioada 30 octombrie - 3 noiembrie. Anul acesta, pregătim o ediție absolut spectaculoasă, dedicată prezentării celor mai avansate și impresionante tehnologii din sectorul agricol.
#INDAGRA2024 reprezintă o oportunitate unică pentru profesioniștii din domeniu de a se reuni, de a stabili conexiuni valoroase și de a împărtăși cunoștințe esențiale pentru dezvoltarea agriculturii moderne.
„Conceptul ediției din acest an pune un accent puternic pe networking și schimbul de know-how între specialiști, creând un cadru ideal pentru colaborare și inovație. Specialiștii vor putea participa la demonstrații live, sesiuni de networking și conferințe tematice, toate concepute pentru a le oferi informații valoroase și pentru a-i ajuta să rămână la curent cu cele mai recente tendințe și inovații din acest sector”, transmite Oana Netbai, PR ROMEXPO.
Manifestarea este recunoscută pentru tradiția și vizibilitatea sa deosebită în rândul profesioniștilor din domeniu și pentru capacitatea sa de a atrage un număr impresionant de participanți.
Acesta este locul unde companiile își pot prezenta produsele și serviciile în fața unui public specialist, format din potențiali clienți, parteneri și investitori.
Ne dorim să vă avem alături la această ediție memorabilă a Târgului internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei, unde împreună vom explora viitorul agriculturii și vom construi relații durabile în industrie.
Nu ratați șansa de a face parte din acest eveniment de referință și de a contribui activ la progresul agriculturii moderne.
Detalii despre condițiile de participare pe www.indagra.ro sau romexpo@romexpo.ro
Peste 36.000 de vizitatori au participat la (r)evoluția digitală din agricultură și industria alimentară - INDAGRA & INDAGRA FOOD 2023
Scris de Lumea Satului în .
În perioada 25 – 29 octombrie, ROMEXPO, în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României, a organizat INDAGRA & INDAGRA FOOD 2023 – o platformă dinamică de referință care a servit ca un adevărat hub de afaceri. La (r)evoluția digitală din agricultură și industria alimentară au luat parte peste 36.000 de vizitatori specialiști și public larg.
În cadrul celui mai important eveniment de networking agricol și alimentar din România, 550 de companii și-au prezentat tehnologiile de ultimă generație și proiectele inovatoare, pe o suprafața expozițională de peste 30.000 mp.
Conceptul INDAGRA & INDAGRA FOOD 2023 a înregistrat un grad de internaționalizare de 38%, fiind prezente firme din 23 de țări: Belgia, Bulgaria, Cehia, China, Coreea de Sud, Franța, Germania, Grecia, Italia, Liban, Marea Britanie, Moldova, Muntenegru, Olanda, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Spania, SUA, Turcia, Ucraina și Ungaria.
Vedetele ediției de anul acesta au fost dronele utilizate pentru identificarea zonelor de stres ale culturilor, topografiere, operațiuni fitosanitare sau chiar pentru semănat, tehnologiile smart de autoghidare care permit femierilor să sa aplice inputuri agricole doar în zonele vizate, roboții care fac curățenie în ferme, sistemele agrivoltaice, soluțiile inteligente pentru irigare prin picurare, precum și echipamentele și tehnologiile care accelerează transformarea digitală a industriei alimentare.
Publicul specialist INDAGRA & INDAGRA FOOD 2023 a fost reprezentat de antreprenori, fermieri, ingineri agricoli, producători și importatori din domeniul agricol, studenți la facultăți cu profil agricol și agroalimentar, reprezentanți ai instituțiilor publice, producători, distribuitori și importatori de echipamente și tehnologii pentru industria cărnii, dar și reprezentanți ai domeniului panificației, industrializării legumelor și fructelor, prelucrării peștelui și laptelui.
Punctele de atracție pentru publicul larg au fost frumoasele exemplare de animale și zona bucatelor tradiționale românești.
Pe lângă partea expozițională, conceptul INDAGRA & INDAGRA FOOD 2023 a oferit participanților și un program de activități conexe. Dintre ele amintim: US TRADE TALKS FORUM, organizat de Camera de Comerț și Industrie a României și Ambasada SUA în România, Conferința „Orizonturi ale Planului Strategic 2023-2027", organizată de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Conferința „Cooperative agricole în pragul unui nou exercițiu financiar” -organizată de Fundația Civitas pentru Societatea Civilă, Conferințele tematice de către Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București, Simpozionul Tehnico – Știintific organizat de Asociația Generală a Frigotehniștilor din România.
„Pasiunea pentru excelență, spiritul antreprenorial și dorința de a face diferența în domeniul agricol și alimentar, ne-au adus împreună și la ediția din 2023. Le suntem recunoscători tuturor celor care au fost implicați în oganizarea conceptului INDAGRA & INDAGRA FOOD și le mulțumim că prin încredere reciprocă și dedicare, an de an, la ROMEXPO, dezvoltăm o comunitate activă de inovatori. Ne propunem ca și ediția de anul viitor să fie un real motor al progresului în domeniul agriculturii, viticulturii, horticulturii, zootehniei și al industriei alimentare, prin urmare, invităm companiile interesate să ni se alăture și în 2024 cu proiecte care pot schimba viitorul agriculturii și sectorului alimentar”, transmite Oana Netbai, PR ROMEXPO
Pentru detalii suplimentare despre ediția din 2024: romexpo@romexpo.ro.
#INDAGRA2023. Smart farming și agricultură digitală
Scris de Lumea Satului în .
Dacă vrei să iei parte la (r)evoluția digitală din agricultură, te invităm să-ți expui produsele și să-ți prezinți serviciile la #INDAGRA2023 - cel mai important eveniment de networking agricol din România.
Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei se desfășoară în perioada 25 – 29 octombrie, în pavilionul B1 și pe platformele exterioare ale Centrului Expozițional ROMEXPO.
Manifestarea aduce în prim plan tehnologiile viitorului din sectorul agricol și inovațiile din horticultură, viticultură și zootehnie, și este dedicată atât companiilor de profil din România, cât și celor din străinătate.
„#INDAGRA2023 promovează practicile agricole durabile care respectă clima şi mediul înconjurător și tehnologiile moderne care ajută fermierii să-și gestioneze eficient resursele și să optimizeze activitatea agricolă. INDAGRA reprezintă o formă excelentă de promovare și de comunicare directă cu potențialii clienți, de aceea strategia companiilor de top include participarea la cel mai mare eveniment de networking agricol din România. Mai mult decât atât, evenimentul oferă oportunitatea de a realiza conexiuni strategice și de a face schimb de know-how cu persoane influente din industrie”, trasmite Oana Netbai, PR ROMEXPO.
Participarea la evenimentele de nișă este esențială pentru consolidarea brandului pe piață, de aceea nu trebuie să ratezi #INDAGRA2023. Locul tău este printre cei mai buni antreprenori! Pentru mai multe detalii despre conceptul ediției de anul acesta, nu ezita să ne contactezi: romexpo@romexpo.ro sau mihaela.pane@romexpo.ro.
Program de vizitare:
25 - 28.10.2023, în intervalul orar 09:00 - 18:00
29.10.2023, în intervalul orar 09:00 - 16:00.
În aceeași perioadă se desfășoară și #IndagraFood2023 - Târgul internațional pentru industria alimentară.
#INDAGRA2023 - Smart farming și agricultură digitală
Scris de Lumea Satului în .
Dacă vrei să iei parte la (r)evoluția digitală din agricultură, te invităm să-ți expui produsele și să-ți prezinți serviciile la #INDAGRA2023 - cel mai important eveniment de networking agricol din România.
Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei se desfășoară în perioada 25 – 29 octombrie, în pavilionul B1 și pe platformele exterioare ale Centrului Expozițional ROMEXPO.
Manifestarea aduce în prim plan tehnologiile viitorului din sectorul agricol și inovațiile din horticultură, viticultură și zootehnie, și este dedicată atât companiilor de profil din România, cât și celor din străinătate.
„#INDAGRA2023 promovează practicile agricole durabile care respectă clima şi mediul înconjurător și tehnologiile moderne care ajută fermierii să-și gestioneze eficient resursele și să optimizeze activitatea agricolă. INDAGRA reprezintă o formă excelentă de promovare și de comunicare directă cu potențialii clienți, de aceea strategia companiilor de top include participarea la cel mai mare eveniment de networking agricol din România. Mai mult decât atât, evenimentul oferă oportunitatea de a realiza conexiuni strategice și de a face schimb de know-how cu persoane influente din industrie”, trasmite Oana Netbai, PR ROMEXPO.
Participarea la evenimentele de nișă este esențială pentru consolidarea brandului pe piață, de aceea nu trebuie să ratezi #INDAGRA2023. Locul tău este printre cei mai buni antreprenori! Pentru mai multe detalii despre conceptul ediției de anul acesta, nu ezita să ne contactezi: romexpo@romexpo.ro sau mihaela.pane@romexpo.ro.
Program de vizitare:
25 - 28.10.2023, în intervalul orar 09:00 - 18:00
29.10.2023, în intervalul orar 09:00 - 16:00.
În aceeași perioadă se desfășoară și #IndagraFood2023 - Târgul internațional pentru industria alimentară.
NATUREVO anunță achiziția MINEAR LABORATOARE și câștigătorii la tombolă
Scris de Lumea Satului în .
Compania NATUREVO a anunțat, în cadrul unei conferințe, fermierii care urmează să intre în posesia celor 22 de premii puse în joc în programul de fidelizare „Fermierii câștigă cu NATUREVO“.
În cadrul conferinței, reprezentanții NATUREVO au făcut și o serie de anunțuri importante legate de strategia companiei în relația cu fermierii.
Conferința a debutat cu un discurs susținut de Mihaela Radu, director de marketing NATUREVO, care i-a avut alături pe domnul dr. ing. Ioan Enoiu – fondator NATUREVO, domnul ing. Florian Lazăr – director tehnic NATUREVO și pe doamna dr. ing. Elena Leaotă, director de strategii integrate și președinte al SNPPR.
„Cred că fermierii știu foarte bine că, pentru a trece la un nou nivel de producție în România, este foarte important să înțelegem cu toții complexitatea solului și a tuturor componentelor care le permit să facă performanță.“
„Noi, NATUREVO, avem grijă ca în fiecare zi să înțelegem mai mult despre sol, despre plante, despre schimbările climatice și alte aspecte de natură agronomică pentru a ne face temele înainte de a veni în fața fermierilor cu soluțiile de care au nevoie. Doar așa putem fi capabili sa punem la dispozitia clienților noștri produse care să corespundă nevoilor și, totodată, putem întreprinde acțiuni care susțin într-un mod plăcut activitatea acestora“, a subliniat, în deschiderea conferinței, directorul de marketing al companiei NATUREVO, Mihaela Radu.
Dr. ing. Ioan Enoiu: „Oferim fermierilor soluții pentru o agricultură sustenabilă“
„Naturevo înseamnă, de fapt, o viziune, înseamnă EVOcare, EVOluție și rEVOluție în natură. În momentul în care evoci trebuie să te gândești că tot ce ai primit trebuie să păstrezi. În momentul în care vrei să evoluezi, nu poți să o faci dacă nu revoluționezi și atunci toate acestea vin ca un mănunchi în definiția și denumirea firmei Naturevo, cu misiunea noastră declarată de la început: să fim capabili să oferim fermierilor soluții pentru o agricultură sustenabilă. La început, spuneam, durabilă și foloseam mai rar cuvântul sustenabilă. Agricultura sustenabilă – acesta este un concept care preia și latura de agricultură durabilă“, a declarat fondatorul companiei Naturevo, dr. ing. Ioan Enoiu.
În continuare, directorul tehnic, Florian Lazăr, a vorbit despre „Fertilizarea corectă cu precizie a culturilor“ în contextul actualei crize energetice și a anunțat în cadrul conferinței că societatea Minear Laboratoare din Arad a fost preluată de Naturevo și va furniza fermierilor și servicii de analize agrochimice.
De asemenea, acesta a menționat că laboratorul este dotat cu aparatură de ultimă generație pentru efectuarea analizelor de precizie, dar și cu un nou soft foarte performant, Next Farming, care permite elaborarea hărților cu aplicare de precizie și le oferă fermierilor acces la cele mai bune informații despre solurile pe care le lucrează.
Doamna Elena Leaotă, președintele Societății de Protecția Plantelor din România și director strategii Naturevo, a vorbit în cadrul conferinței despre modul în care compania vine în ajutorul fermierilor cu produse care respectă normele europene și sunt în conformitate cu cerințele autorităților.
Aceasta a atras atenția și asupra arsurilor solare, tot mai mult discutate în ultimii ani, și a făcut o scurtă prezentare a celor mai utilizate produse din portofoliul Naturevo, precizând și cum pot fi folosite pentru a preveni, proteja și rezolva problemele cu care se confruntă fermierii.
Conferința s-a încheiat cu extragerea câștigătorilor la tombolă, iar invitații au avut ocazia de a le adresa întrebări reprezentanților NATUREVO. De asemenea, directorul de marketing le-a transmis fermierilor că, pentru a intra în posesia premiilor, sunt așteptați la sediul NATUREVO cu taloanele câștigătoare.
Având o experiență de peste 23 de ani pe piață, NATUREVO distribuie la nivel național inputuri pentru producția agricolă. Specializată în fertilizanți și nutriția plantelor, compania NATUREVO este recunoscută pentru elaborarea soluțiilor și programelor integrate prietenoase cu mediul, mai puțin poluante, dar care asigură recolte profitabile pentru fermieri.
(I.B.)
TOAMNA CU LUMEA SATULUI la INDAGRA 2022
Scris de Lumea Satului în .
Vă invităm în standul nostru din Pavilionul B1, 152 de miercuri, 26 octombrie până duminică, 30 octombrie 2022.
Vă oferim prilejul participării la Concursul "Toamna cu Lumea satului" - premii deosebit de atractive.
REGULAMENT TOMBOLĂ
Tombolă concurs ,,TOAMNA CU LUMEA SATULUI”
Secțiunea 1. Organizatorul tombolei
Tombola este organizată de:
S.C. Alt Press Tour S.R.L. cu sediul în București, Str. Roșiori de Vede, nr. 3, bl. 3, sc. D, ap. 53 sector 6, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/12960/2005, Cod de înregistrare fiscală RO 17609727, telefon: 021/3113711, reprezentată prin Ion Banu, în calitate de director – editor general, denumită în continuare Grup Presă Lumea satului, prescurtat GRUP.
Tombola se va derula conform prevederilor prezentului Regulament, care este obligatoriu pentru toți participanții.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba regulamentul, cu obligația de a anunța potențialii participanți în mod oficial, în aceeași manieră în care a făcut și informarea inițială.
Secțiunea 2. Locul și durata desfășurării tombolei
Tombola se va desfășura în perioada 26 - 29 octombrie 2022 în cadrul INDAGRA 2022 și presupune includerea automată a tuturor agricultorilor și crescătorilor de animale cititori ai revistei Lumea Satului & Agrobusiness și urmăritori ai emisiunii TV Din Lumea satului, care se abonează la publicațiile editate de GRUP, dar și care au fost abonați înainte de această perioadă.
Orice completare și depunere a taloanelor tipărite pentru acest scop după ora 13:30 din ultima zi dedicată TOMBOLEI – 29 oct. 2022 - nu va fi luată în calcul, cu excepția cazului în care o astfel de continuare ar avea loc ca un rezultat al unui act adițional la prezentul regulament, adus la cunoștința publicului prin modalitățile prevăzute la art. 1 de mai sus.
Secțiunea 3. Drepturi și condiții de participare
Tombola este accesibilă tuturor agricultorilor și crescătorilor de animale cititori ai revistei Lumea Satului & Agrobusiness și urmăritori ai emisiunii TV Din Lumea satului, care se abonează la publicațiile editate de GRUP, dar și care au fost abonați înainte de această perioadă, indiferent de naționalitate, domiciliu, rasă, sex sau religie, rezidente în România, care respectă condițiile prezentului Regulament pentru a-și valida participarea. Nu pot participa angajați ai Organizatorului, și nici rudele de gradul I ale acestora. Participarea la această tombolă are valoare de acceptare integrală, liber consimțită și în afara oricărei constrângeri a prevederilor prezentului Regulament. Dreptul de participare aparține în exclusivitate participantului care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Dreptul de participare la tombolă este anulat automat în situația în care o persoană furnizează date sau informații false, eronate sau necorespunzătoare în completarea datelor personale.
Fiecare participant are dreptul la o singură înscriere în tombolă. Participanții răspund de corectitudinea datelor introduse în formularul de participare. Datele furnizate vor permite informarea participanților asupra premiilor câștigate și sunt necesare pentru validarea câștigătorilor.
Secțiunea 4. Protecția datelor personale
Tuturor participanților le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protecția datelor personale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției.
Întrucât începând cu 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul nr 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, GRUPUL garantează participanților la tombolă :
a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține o confirmare ca se prelucrează sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal, și, în caz afirmativ, aveți acces la tipul de date cu caracter personal și la condițiile prelucrării lor, prin formularea unei cereri în acest sens către operator;
b) de a cere rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea să solicitați, prin trimiterea unei cereri în acest sens către operator, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte, suplimentarea datelor cu caracter personal în situația în care sunt incomplete sau ștergerea datelor cu caracter personal în situațiile în care:
(i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor inițial (și nu există un nou scop legal pentru prelucrare);
(ii) baza legală a prelucrării o reprezintă consimțământul persoanei vizate, iar persoana vizată își retrage consimțământul, și nu există niciun alt temei legal pentru prelucrare;
(iii) persoana vizată își exercită dreptul la opoziție și operatorul nu are motive în favoarea continuării prelucrării care prevalează;
(iv) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(v) ștergerea este necesară pentru respectarea legislației UE sau din România;
(vi) datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale către copii (dacă este cazul) pentru care consimțământul este guvernat de reguli speciale;
c) Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul să obțineți restricționarea prelucrării în situațiile în care:
(i) considerați că se prelucrează date cu caracter personal inexacte, pentru o perioada care îi permite operatorului să verifice exactitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal;
(ii) prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, solicitând doar restricționarea utilizării lor;
(iii) în situația în care operatorul nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal pentru prelucrarea lor în scopurile menționate mai sus, dar dumneavoastră solicitați datele pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau
(iv) dumneavoastră v-ați opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă temeiurile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor persoanei vizate;
d) Dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrare, când prelucrarea este bazată pe consimțământul dumneavoastră, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pana la momentul retragerii consimțământului;
e) Dreptul de a vă opune cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal din motive legate de situația dumneavoastră particulară, atunci când prelucrarea este întemeiată pe un interes legitim și să vă opuneți în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv creării de profiluri;
f) Dreptul de a nu fi obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
g) Dreptul la portabilitatea datelor, și anume dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal, pe care le-ați furnizat Organizatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și dreptul de a transmite aceste date către un alt operator, în situația în care prelucrarea se face în baza consimțământului dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;
h) Dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.
Exercitarea drepturilor menționate mai sus poate fi făcută în orice moment.
În vederea exercitării acestor drepturi, vă rugăm să ne transmiteți o notificare scrisă, datată și semnată sau în format electronic la următoarea adresa de e-mail: lumeasatului@gmail.com
Secțiunea 5. Mecanismul tombolei
Clienții GRUPULUI vor afla de organizarea Tombolei de pe site-ul lumeasatului.ro (inclusiv pagina de abonare din site), pagina de Facebook Lumea Satului și Agro-business Romania.
Participarea la Tombolă se face prin completarea taloanelor tipizate și introducerea acestora în urna aflată în Standul Lumea satului din pavilionul B1, stand 152 INDAGRA – Romexpo, în perioada 26 – 29 octombrie 2022, până la ora 13:30. Vor fi desemnați patru câștigători după extragerea aleatorie din urnă a patru taloane corect completate. Aceștia vor fi anunțați personal, sau telephonic/email, până pe data de10 noiembrie 2022.
Secțiunea 6. Premiile tombolei
- Premiul special – un sejur de două zile pensiunea LA BACIU – Fundu Moldovei – Bucovina, Suceava – valoarea premiului – 10.200 lei
- Pachet tehnologic - oferit de Corteva Agriscience – valoarea premiului – 3000 lei;
- Patru pachete tehnologice - oferite de Alcedo – valoarea premiilor – 2.400 lei;
- Pachet tehnologic – oferit de Syngenta – valoarea premiului – 2000 lei.
Câștigătorii premiilor în cadrul tombolei nu are posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri.
Secțiunea 7. Desemnarea câștigătorului
Vor fi desemnați patru câștigători în urma extragerii aleatorii a taloanelor din urna special amenajată și vor fi anunțați personal sau telefonic/e-mail/site până cel mai târziu pe data de 10 noiembrie 2022
Pentru a fi validați aceștia trebuie să fi completat corect și cu date reale taloanele pe care le-a introdus în urnă pe perioada desfășurării tombolei.
Secțiunea 8. Notificarea și predarea premiului
Câștigătorilor tombolei li se va aduce la cunoștință rezultatul personal, utilizând datele de contact înscrise pe taloanele introduce în urnă, până la data de 10 noiembrie 2022. Prin participarea la tombolă, participanții sunt de acord ca, în cazul în care vor câștiga premiul concursului, identitatea câștigătorului și câștigurile acordate să fie făcute publice și/sau folosite în scopuri publicitare, fără alte obligații sau plăți din partea Organizatorului.
În cazul în care câștigătorii au furnizat date de contact eronate/incomplete, premiul se va acorda altui participant, ales de Comisia prestabilită pentru validarea câștigătorilor.
În cazul în care câștigătorii se dezabonează, ori nu se abonează la cel puțin unul din produsele Grupului, premiul/premiile va/vor fi acordat/e altui/altor participanți, aleși de Comisia prestabilită prin același mecanism.
Pentru primirea premiului, câștigătorul trebuie să trimită Organizatorului o copie după buletin sau carte de identitate.
Premiul va fi trimis/oferit după data de 10 noiembrie 2022, personal sau prin curier.
Secțiunea 9. Încetarea tombolei
Prezenta Tombolă va înceta de drept la data de 29 octombrie 2022, și poate înceta înainte de termen numai în cazul producerii unui eveniment de forță majoră , de natură a face imposibilă derularea.
Secțiunea 10. Regulamentul tombolei
Regulamentul este disponibil în mod gratuit pe lumeasatului.ro. Prin participarea la această tombolă, participanții sunt de acord să se conformeze acestui Regulament. Orice modificări ale prezentului Regulament vor fi comunicate pe contul de Facebook Lumea Satului.
Secțiunea 11. Litigii
În cazul unor litigii apărute între Organizator și participanții la tombolă, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor române competente.
Încheiat și semnat marți, 25 octombrie 2022
SC Alt Press Tour SR
Ion Banu
Director-Editor General
18 ani, împreună...
Scris de Lumea Satului în .
Ce repede a trecut vremea! Parcă nu este așa departe timpul în care marele ziarist agrar, Alexandru Brad, anunța că se retrage și se desființează revista Agricultura României care reprezenta principala publicație în domeniul agriculturii.
Atunci, colaboratorul dlui Brad, dl Ion Banu, a înființat imediat revista Lumea Satului care a preluat tot ce a fost bun în vechile publicații agricole și a ridicat nivelul revistei la cerințele modernizării agriculturii.
Ziarist agrar cu state vechi, ing. Ion Banu a știut să coordoneze inteligent activitatea redacțională și să-și aleagă colaboratorii pentru a oglindi în paginile revistei cele mai importante evenimente din agricultură și din viața satului românesc.
Fiind nu numai ziarist agrar cu mare experiență, ci și specialist agricol, acesta a reușit să prezinte în paginile revistei adevărata situație din câmp.
Printre colaboratorii revistei se numără și semnatarul acestor rânduri care activează în publicistica agrară din anii ‘50-’60, publicând în Satul socialist, Agricultura socialistă și în Agricultura României, sub coordonarea lui Alexandru Brad și Ion Banu și, în continuare, în Lumea Satului încă de la apariția ei.
Ocupându-mă de problemele tehnologiilor agricole, reamintesc faptul că în anii ‘50-’60 în agricultură, în principal, se folosea tracțiunea animală, apoi tracțiunea mecanică cu tractoare tip IAR22, KD-35, UTOS2, 22 și 26 încheindu-se cu valorosul tractor U 650.
După 1989 tehnologiile agricole s-au modernizat cu tractoare și combine de sute de cai putere și asistăm astăzi la extinderea procesului de digitalizare care este tot mai prezent în revista Lumea Satului, promovat cu succes de către redactorul-șef Bogdan Panțuru.
Iată cum, în decursul unei generații, am pornit de la plugul tras de boi sau cai și am ajuns la utilaje autonome ghidate de GPS care se deplasează singure prin culturile agricole și execută operațiunile comandate de operator.
Fiind bine ancorată în problemele agriculturii moderne, urez viață lungă și succes deplin revistei Lumea Satului.
Prof. dr. ing. Vasile POPESCU
IndAgra, departe de fastul de altădată
Scris de Lumea Satului în .
Așteptat cu nerăbdare de toți cei angrenați în domeniul agriculturii, târgul IndAgra a fost mai puțin spectaculos față de alte ediții! Motivul? Evident pandemia de Covid-19 care a impus altfel de condiții de organizare, dar și de acces, pentru că doar deținătorii de certificat verde au putut intra în incinta Romexpo.
Mai puțin expozanți, mai puțin vizitatori
Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei IndAgra a fost organizat și în acest an sub Înaltul Patronaj al Președintelui României și s-a desfășurat în condiții de siguranță. Astfel, suprafața dedicată evenimentului a fost de 12.600 mp, adică expozanții au beneficiat de doar 30% din suprafața expozițională. Peste 130 de companii, din 12 țări, și-au prezentat tehnologiile și proiectele care ușurează munca fermierilor, iar noutățile prezentate nu au fost puține, însă, chiar dacă intarea a fost gratuită, numărul vizitatorilor a trecut cu puțin peste 10.000 în toate cele cinci zile ale manifestării.
Dacă de obicei, în prima zi a evenimentului aleile erau neîncăpătoare, în acest an arau aproape goale. Mai mult decât atât, nu a avut loc nici măcar o deschidere oficială a manifestării, unde participa de cele mai multe ori și președintele țării. Doar o mică delegație din partea Ministerului Agriculturii a trecut pe la standurile expozanților, însă niciunul dintre membrii acesteia nu a făcut declarații nici cu privire la situația actuală, nici despre importanța organizării acestui tip de evenimente.
Noutăți printre utilajele agricole
La fel ca și în alți ani, producătorii și importatorii de utilaje au venit la acest eveniment pentru a-și prezenta noutățile, însă nu toate marile companii, nici măcar cele care făcuseră din această participare o tradiție, ci doar o mică parte dintre acestea, iar principalele motive pentru care au lipsit au fost cauzate tot de pandemie.
Unul dintre expozanții mult așteptați de fermieri a fost compania NHR Agropartners, care a expus o multitudine de utilaje noi, pentru că așa cum aveam să aflăm de la domnul director adjunct, Florin Neacșu, indiferent de situație și condițiile de participare, prezența la cel mai important târg agricol din țară este extrem de importantă, nu doar pentru a expune noutățile, ci și pentru a se comunica cu fermierii.
„Ca la fiecare ediție a acestui târg, am încercat să aducem o serie de utilaje reprezentative din portofoliul nostru, chiar dacă am dispus de o suprafață mai mică față de alți ani, însă am avut și o terasă spațioasă unde am discutat cu clienții noștri în condiții de siguranță pentru a le prezenta și celelalte utilaje pe care le comercializăm. Evident, vedeta standului, dacă putem spune așa, a fost tractorul Deutz Fahr inclus în acel program special care permite fermierului să doneze 2.500 euro unei asociații din comunitatea din care fac parte. Nu am uitat nici de fermierii mici, așa că am adus tractoare pentru ferme mici. Fermierii care ne-au vizitat au fost atrași și de cultivatorul de la Pottinger pe care noi l-am expus deoarece le oferă posibilitatea de a lucra atât la dezmiriștit, dar și la adâncimi de până la 35 cm. Este utilajul ideal atunci când se urmărește conservarea apei în sol. Am expus și un alt cultivator ce are sistem de ghidare cu laser și conduce la creșterea vitezei de lucru și ușurează munca operatorului. Ca o noutate, trebuie să spun că am început o colaborare pentru a aduce în piață drone ce se pot utiliza în ferme pentru a face tratamente de calitate, atunci când o mașină de stropit nu ar putea interveni“, a declarat Neacșu.
Am vizitat și standul companiei Irum pentru a afla ce noi tractoare românești au fost aduse în fața publicului în acest an. Și în acest caz am găsit o noutate ce a stârnit interesul fermierilor; de altfel, IndAgra este târgul unde acum doi ani tractoarele produse la Reghin au fost lansate în piață.
„În acest an ne-am dorit să aducem tractoare de 24 CP, 50 CP și 60 CP, adică tractoare pentru micii fermieri. Acestea sunt utilaje care respectă ultima normă de poluare în vigoare, sunt 4x4 și îi ajută foarte mult pe cei care au ferme de familie. Însă nu avea cum să lipsească tractorul Tagro 102, cel pe care l-am lansat la ediția din 2019 a târgului IndAgra și pe care mulți agricultori îl au deja în ferme. Este și cel mai important tractor pe care noi îl producem, iar fermierii ar trebui să țină cont de faptul că este produs în România, care are un preț bun și oferă un randament foarte bun, beneficiază și de toate dotările moderne, de aceea ar trebui să-l aleagă“, a declarat Bogdan Munteanu, director de vânzări Irum.
Tehnofavorit este una dintre puținele companii românești care produce utilaje și echipamente pentru agricultură, poate și din acest motiv a avut și unul dintre cele mai vizitate standuri din cadrul expoziției din acest an. „Am venit la IndAgra atât cu mașini pentru efectuarea tratamentelor în ferme, dat și echipamente pentru partea de procesarea și prelucrarea cerealelor. Trebuie să spun că fermierii au fost curioși să afle mai multe informații despre mașina de erbicidat cu rampe de 15 metri, complet hidraulică, dar și de o instalație de tocat baloți, ce pot avea diametrul de 1.6 metri și lungimea de 1.2 metri“, a declarat Dumitru Pop, manager marketing-vânzări Tehnofavorit.
Și utilaje rusești...
La târgul din acest an, o noutate pentru fermierii români au fost standurile cu utilaje agricole rusești. Furnizorii din Rusia au prezentat faimoasele tractoare Kirovets, utilaje extrem de apreciate și de fermierii din Republica Moldova. „La ora actuală, echipamentele agricole rusești s-au dezvoltat și au devenit tot mai competitive. Echipamentele pe care le prezentăm fermierilor români sunt ușor de manevrat, deci aceștia vor învăța într-un timp scurt să lucreze cu acestea. Considerăm că România este o țară cu o agricultură dezvoltată și contribuie considerabil la siguranța alimentară, ca și Republica Moldova de altfel.
Tehnologia rusească există pe piața din România încă din anii ’90, însă în ultimii ani aceste echipamente agricole au devenit mult mai competitive. Și vă dau un exemplu: acum avem combine cu pilot automat și alte funcții moderne. Pot spune că ne-am reîntors pe piața din România cu utilaje mult mai performante care îi vor ajuta pe agricultori să-și desfășoare mai ușor și mai eficient munca în fermele pe care le dețin“, a declarat Natalia Evnovich, reprezentanta Ministerului Industriei și a Comerțului din Federația Rusă. Potrivit expozanților, utilajele Kirovets au o performanță ridicată, manevrabilitatea excelentă, simplitate și fiabilitate a designului, dar și mentenanță ușoară. De asemenea, datorită caracteristicilor excelente de tracțiune și transport, acestea sunt utilizate pe tot parcursul anului pentru cele mai dificile operațiuni de transport: lucrul în condiții de vreme rece, remorcarea vehiculelor blocate etc.
Cu noutăți și INCDA Fundulea
În cadrul târgului au fost prezentă și una dintre cele mai importante unități de crcetare românești. Recunoscută drept cea mai importantă unitate de cercetare agricolă din România, INCDA Fundulea a fost prezentă la IndAgra cu câteva noutăți. Dintre acestea amintim soiul de grâu comun de toamnă Ursita, un soi timpuriu, înregistrat anul acesta. Potrivit reprezentanților INCDA Fundulea, soiul Ursita are rezistenţă foarte bună la ger, secetă şi arşiţă şi o rezistenţă bună la cădere şi la încolţirea în spic. Producţia maximă obţinută în condiţii experimentale a fost de 11.893 kg/ha. Menționăm că Ursita a fost intens testat în ultimii 4 ani.
Un alt soi prezent la IndAgra a fost soiul de grâu comun de toamnă Voinic. Înregistat în 2020, Voinic este un soi precoce. Acesta are rezistenţă bună la cădere, iernare, secetă şi arşiţă. Are un nivel bun de rezistenţă la principalele boli foliare și se caracterizează printr-o rezistenţă îmbunătăţită la încolţirea boabelor în spic. Soiul Voinic a realizat producţii superioare soiurilor martor în toate zonele de cultură ale grâului din România.
Bioenergie pentru sate
Tot în cadrul acestei ediții a târgului agricol IndAgra, am vorbit cu expozanții despre satele bazate pe bioenergie, despre energie ieftină și despre rețeta de succes a unui cluster în care antreprenorii din domeniul biomasei/bioenergiei, organizațiile de cercetare și universitățile sunt conectate pentru a consolida cooperarea, a stimula inovarea, a răspândi cunoștințele în domeniul biomasei, cea mai importantă sursă de energie regenerabilă din România. Despre toate acestea, am vorbit cu președintele clusterului Green Energy, Lajos Vajda, care ne-a explicat avantajele energiei regenerabile. „Pe lângă reducerea costurilor pentru încălzire, să zicem, alegerea acestei soluții înseamnă și protejarea naturii inclusiv prin gestionarea eficientă a deșeurilor”, ne-a spus Lajos Vajda.
Agricultură ecologică
După energie regenerabilă și biomasă, am avut curiozitatea să aflăm noutățile prezentate și în domeniul agriculturii ecologice. Așa că i-am vizitat pe reprezentanții companiei Enviro Naturals, cei care au descoperit beneficiile folosirii zeolitului în agricultură. Potrivit președintelui companiei Enviro Naturals, Gabriel Bruj, „acest mineral poate fi folosit, singur sau în combinație cu inputurile clasice, pentru a revitaliza solul. La această concluzie am ajuns după cercetări complexe în care am investit aproximativ 100.000 de euro. Așteptările sunt mari ținând cont de creșterea prețurilor la îngrășăminte chimice, dar și de faptul că folosirea celor naturale duce la aceeași productivitate, dacă nu mai mare“, după cum ne-a explicat președintele Enviro Naturals.
Asigurări pentru fermieri
Tot la IndAgra am aflat detalii interesante și despre asigurările pe care le pot încheia fermierii, fără birocrație și bătăi de cap, chiar de la reprezentanți ai companiei Agra Asigurări, asigurator agricol specializat al fermierilor, înființată în 1947 în Austria, chiar la inițiativa fermierilor. Despre cum se pot încheia polițele de asigurare și care este experiența în preluarea riscurilor pentru cele 3 milioane de hectare asigurate pentru fermierii din 6 țări ne-a vorbit Eugen Cîrstea, manager regional Centru Sud-Est al companiei Agra Asigurări: „Modul de lucru este un pic diferit la noi. (...) Pentru emitere, clientul trebuie doar să completeze o cerere și în urma acestei cereri se emite polița și clientul este asigurat“, a menționat Eugen Cîrstea.
Conferințe la nivel înalt amânate din cauza pandemiei...
Din păcate, pandemia a dus și la anularea unor evenimente importante tocmai pentru că organizatorii nu au vrut să pună în pericol sănătatea și siguranța participanților. Un astfel de eveniment, ce trebuia să aibă loc în luna noiembrie, a fost amânat pentru primăvara anului viitor. Este vorba despre conferința la nivel înalt organizată de Alianța pentru Agricultură și Cooperare, la care își anunțaseră participarea liderii Copa-Cogeca, iar subiectele discutate erau importante pentru fermieri și pentru siguranța și securitatea alimentară. Chiar dacă această conferință s-ar fi putut desfășura în condiții de maximă siguranță la București, oaspeții urmau să viziteze și zone ale satului românesc, să vadă ce înseamnă ospitalitatea și tradițiile noastre. Cum riscurile sunt mari în perioada aceasta, organizatorii au decis să nu pună pe nimeni în pericol.
Degustare de vin la Domeniile Ostrov
La IndAgra am aflat și povestea fiecărei picături de vin degustate la standul Domeniilor Ostrov. Aici, somelierul Daniel Zottu a știut să fie gazda perfectă atât pentru vizitatori, cât și pentru expozanți. Pentru cunoscători, numele Daniel Zottu este sinonim cu excelența în tot ce înseamnă industria ospitalității cu ștaif, cu gastronomia și vinurile alese perfect pentru evenimente cu pretenții. Nu degeaba, Daniel Zottu face parte și din juriul concursului de somelieri al Europei Centrale și de Est. Daniel Zottu ne-a explicat care sunt vinurile potrivite pentru evenimente perfecte, de la nunți premium-luxury până la petreceri corporate, prânzuri de afaceri, mese în familie și nu numai. Vinurile vedetă au fost de departe cele două vinuri Legio, cele care au și câștigat medalii de aur la prestigiosul concurs Gilbert & Gaillard. Cele două vinuri Legio sunt vinuri de semnătură, Daniel Zottu fiind somelierul care prin pricepere, determinare și pasiune a obținut două licori spectaculoase. Această gamă a fost creată în memoria LEGIUNII a XI-a CLAUDIA PIA FIDELIS, ce a fost cantonată în castrul roman Durostorum (actuala așezare a Ostrovului și a Silistrei) după anul 104.
Pagini realizate de Larissa DINU, Simona-Nicole DAVID, Liliana POSTICA, Anca LĂPUȘNEANU
INDAGRA 2021 s-a încheiat. Evenimentul de la ROMEXPO s-a desfășurat în condiții de maximă siguranță sanitară
Scris de Lumea Satului în .
ROMEXPO împreună cu Camera de Comerț și Industrie a României a organizat, între 27 – 31 octombrie, INDAGRA 2021 – cea mai complexă manifestare agricolă din România. La eveniment au participat peste 10.000 de vizitatori specialiști și public larg. INDAGRA s-a desfășurat în condiții de maximă siguranță sanitară, intrarea a fost liberă, dar accesul s-a făcut pe baza Certificatului Verde.
Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei a fost organizat sub Înaltul Patronaj al Președintelui României.
Peste 130 de companii, din 12 țări, și-au prezentat tehnologiile și proiectele care ușurează munca fermierilor și îi ajută să își crească performanța în sectorul de activitate. Respectând noile reguli în ceea ce privește organizarea evenimentelor, INDAGRA a ocupat 30% din suprafața expozițională dedicată manifestării, evenimentul desfășurându-se pe 12.600 mp.
„După un an de pauză, am reușit să ne reîntâlnim cu expozanții, partenerii și pasionații de agricultură, în condiții de maximă siguranță sanitară. Le mulțumim firmelor care ne-au fost alături la INDAGRA 2021 și sperăm că prezența la eveniment le impulsionează vânzările și dezvoltarea afacerii. De asemenea, le suntem recunoscători tuturor participanților pentru că au respectat regulile sanitare și condițiile de participare. Suntem încrezători că la ediția din 2022 ne vom revedea într-un cadru mai relaxat, aproape de normalitate”, a declarat Mihai Costriș, Director Executiv ROMEXPO.
Manifestarea a înregistrat un grad de internaționalizare de 25%. La INDAGRA 2021 au participat firme cunoscute din: Belgia, Bulgaria, Federația Rusă, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, România, Serbia, Turcia, Ungaria. În plus, evenimentul a beneficiat și de participarea oficială internaţională a Rusiei.
Târgul a fost împărțit în 4 saloane tematice: salonul de agricultură, salonul de zootehnie, salonul dedicat industriei alimentare și salonul utilajelor agricole.
Vedeta târgului a fost o combină dotată cu tehnologie de ultimă generație care valorează peste jumătate de milion de euro. Aceasta se poate controla cu un soft special dintr-o tabletă, are un consum redus și își poate adapta funcționabilitatea după suprafața pe care o are de recoltat.
De la eveniment nu au lipsit soluțiile digitale pentru optimizarea afacerilor agricole, serviciile smart pentru irigații, îngrășămintele 100% naturale sau produsele tradiționale. În plus, la INDAGRA vizitatorii au putut să vadă tractorul produs integral în România. Acesta asigură o vizibilitate foarte mare deoarece este realizat pe 4 piloni, are nivelul 5 de poluare, adică echivalentul euro 6 la mașinile obișnuite, iar tehnologia cu care este dotat garantează un consum redus.
Ca la fiecare ediție, INDAGRA a reprezentat locul perfect pentru expunerea noutățile din agronomie, zootehnie, pomicultură, floricultură sau viticultură și a promovat produsele și serviciile românești pe piața internă și externă.
Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei s-a aflat la cea de-a XXV-a ediție.