”IUBESC VINUL ROMÂNESC - VIN DE CRĂCIUN”
Salonul de vinuri VINTEST București ”IUBESC VINUL ROMÂNESC - VIN DE CRĂCIUN” face parte din eforturile depuse în campania „Iubesc vinul românesc”, o campanie de informare și educare inițiată în 2014 de expertul degustator Lucia Pîrvu, VINVEST - salonul internațional de vinuri din Timișoara - și Asociația de Cultură și Promovare a Vinului VINVEST. ”Ne propunem ca prin acest salon să venim mai aproape de consumatorul final. Vorbim de vin cu denumire de orgine controlată - DOC, vin cu indicație
viticultura, vinuri, Craciun, vinuri romanesti, Iubesc vinul romanesc
Campionii marilor recolte la porumb din județele Ialomița și Călărași
Anul 2017 a fost anul producțiilor record, mai ales la porumb unde la nivel național rezultatele obținute au depășit așteptările multor agricultori. Hibrizii de porumb Pioneer au oferit producții record în toate zonele țării, motiv pentru care dăm startul prezentărilor fermierilor campioni. Începem cu sudul țării, județele Ialomița și Călărași, unde hibrizii P0023, P0937, P9903, P9537, P0412, și P9911 au oferit producții de peste 11 tone/ha.
Primul fermier campion din județul Călărași este
recolte, porumb, Pioneer, Ialomita, DuPont Pioneer, Calarasi, fermieri campioni
Programul "Alege oaia", la un alt nivel: Shaorma din carne de oaie, meniuri în restaurante și magazine specializate
Shaorma din carne de oaie va putea fi degustată în zilele următoare în cadrul programului "Alege oaia", iar o rețea de restaurante va prezenta câteva meniuri realizate din carne de oaie, a anunțat, vineri, ministrul Agriculturii, Petre Daea, adăugând că anul viitor, în București, vor exista magazine specializate pe aceste produse.
"Am pornit un program, 'Alege oaia', pentru a stimula consumul de carne de oaie. El are două axe: vrem să popularizăm în toată țara pe tiparul pe care l-ați văzut în
Alimentele se scumpesc, deși la poarta fermei prețurile scad
Asociația Crescătorilor și Exportatorilor de Bovine, Ovine și Porcine din România (ACEBOP) solicită autorităților să intervină în politica prețurilor din piața alimentară. Aceștia acuză marile lanțuri de magazine de practici comerciale îndreptate împotriva consumatorului român, prin creșterea artificială a prețurilor, doar pentru maximizarea profiturilor. Pentru a argumenta aceste afirmații și pentru ca fiecare cetățean să poată înțelege și analiza acest fenoment „ACEBOP face următoarele
Mai multe articole …
Pagina 279 din 326